Bili smo

Dva dana za pamćenje

Toga 23. travnja, subota, u 07.00 krenuo je bus koji je vozio sve šeste  razrede osnovne škole Cavtat na njihovu nezaboravnu ekskurziju. U tom busu sam bio i ja. Sada ću vam ispričati kako je to sve prošlo.

Ujutro sam se rano digao i bio jako uzbuđen zbog izleta jer je naš prošli izlet otkazan zbog korone. Brzo sam se obukao, pojeo doručak, oprao zube i uputio se prema okupljalištu. Svi smo bili  sretni što se vidimo. Kada su se autobusna vrata otvorila svi smo kao muhe bez glave utrčali i borili se za najbolja mjesta. Autobus je krenuo svi smo bili presretni, iščekivali prelijepo putovanje.

Na slapovima Krke

Naše prvo stajalište je bila Župa dubrovačka gdje smo pokupili mog najboljeg prijatelja Điva koji tamo živi. Do Nina smo stali na 3 odmarališta. U Ninu nam je gospodin Davor objasnio funkciju Condure Croatice i njenu važnost u prošlosti Hrvatske. Nakon Condure ušli smo u grad Nin i posjetili  kip Grgura Ninskog i crkvu svetog Križa. Tada smo imali slobodnih 15 minuta. To  vrijeme sam iskoristio da kupim suvenir za svoje bake i naočale. Nakon slobodnog vremena otišli smo do Zadra. U Zadru smo posjetili 3 trga:  Forum,  Glavni gradski trg i Trg pet bunara, prošetali Kalelargom i vidjeli  orgulje. Posjetili smo još crkvu svetog Donata i svete Stošije. Nakon toga, opet smo dobili slobodno, kupili sladoled i otišli u naš hotel koji se zvao Donat. U hotelu je bila ludnica, trčali smo i galamili po hodnicima i čak smo neke goste  naljutili. Gosti hotela su se požalili na nas, pa smo od 22:00 morali biti u našim sobama.

Pozdrav Suncu u Zadru

Ja i moj cimeri, Đivo i Mauro, smo zaspali oko 10:30. Ujutro smo se probudili u 7:00,  rano otišli na doručak, oko 8 se spakirali jer je u 9 bio pokret. Oprostili smo se od hotela i otišli u nacionalni park Krka. Vidjeli smo sve njene ljepote i tamo mi se jako svidjelo. Nakon Krke smo krenuli prema Šibeniku u kojem smo posjetili katedralu svetog Jakova i šetali starim, uskim i vijugavim ulicama. Opet smo dobili slobodno no ovaj put u centru, gdje nisam ništa puno kupio. Nakon centra smo krenuli prema utvrdi Klis gdje smo proveli petnaestak minuta. Pri povratku doma atmosfera je bila odlična i nezaboravna. Izlet mi je bio savršen i sigurno bih ga ponovno proživio 1000 puta.